
Zdobywał doświadczenie w e-commerce oraz digital marketingu w takich firmach jak Starbucks i Bosch. Odpowiadał za digitalową transformację marek na rynkach Europy Środkowej. W berlińskim biurze Zalando jako country manager odpowiadał za wprowadzenie klubu zakupowego Zalando na polski rynek oraz zajmował się obszarem konwersji i winback we wszystkich 14 rynkach, na których działa Zalando Lounge.

Strateg marketingowy i specjalista od nowych mediów. W branży marketingowej od ponad 8 lat. Pracował w mediowych agencjach sieciowych takich jak Havas czy MullenLowe, gdzie pracował dla takich marek jak: Ferrero, Pernod Ricard, Orange czy Volkswagen Group. Tworzy bloga poświęconego nowym mediom i technologiom www.BRYKS.it oraz podcast “O internecie”. Gdy tylko ma wolną chwilę, pakuje walizkę i zwiedza kolejne zakątki świata, które ma na swojej liście.

Dyrektor Planowania oraz Partner w H&B, członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, wielokrotny Juror EFFIE oraz członek Komitetu Organizacyjnego EFFIE, wcześniej w WPP jako szef Wunderman Polska, CEO grupy Young&Rubicam oraz Dyrektor Zarządzający Saatchi&Saatchi Poland. W bieżącej pracy prowadzi projekty R&D dotyczące personalizacji oraz szerokiego zastosowania danych psychometrycznych w marketingu. Prywatnie tata Marysi i Jasia. Lubi czarno-białe filmy oraz jest wyjątkowo kiepskim, ale wytrwałym w nauce trębaczem.

Certyfikowany Scrum Master, pasjonat Agile i Lean w IT, zdobywał doświadczenie
w korporacjach z listy Fortune 500, m.in. jako analityk biznesowy i developer rozwiązań BI. Posiada wieloletnie doświadczenie, które zdobywał w takich firmach jak State Street i CBRE. Zajmuje się ekstremalną optymalizacją kampanii dzięki inżynierii danych. Za pomocą data science i technologii buduje aktywa generujące skalowalny wzrost wyników biznesowych.

Od ponad 3 lat koordynuje wielowymiarowe projekty z obszaru social commerce. Przedstawicielka generacji Z, pasjonatka influencer marketingu a prywatnie miłośniczka memów, wegetariańskiego jedzenia i… influencerka. Specjalizuje się treściach dostosowanych do potrzeb młodego pokolenia – rozumie TikToka i Instagram jak nikt inny! W wolnych chwilach obmyśla plan dostania się na listę Forbesa „30 przed 30”.