O Nas
H&B eCommerce to wyspecjalizowana jednostka w grupie Heart&Brain, która powstała, aby móc lepiej odpowiedzieć na zapotrzebowanie rynku oraz skutecznie wesprzeć obecnych i przyszłych klientów w ich cyfrowej transformacji. Jesteśmy częścią grupy komunikacyjnej, ale w sposobie działania przypominamy firmy z sektora marketing technology, dostarczając skalowalne rozwiązania dla biznesu.

Oferujemy usługi analityczne, optymalizacyjne i strategiczne w obszarze e-commerce oraz całościowe przeprowadzanie kampanii ukierunkowanej na sprzedaż w internecie. Stawiamy na marketing automation oraz omnichannel. Rozumiemy przenikanie się wielokanałowych ścieżek konwersji oraz wyzwania stojące przed modelami atrybucji. Łączymy inżynierię danych z kreatywnością i programowaniem, by zbudować unikatowe zasoby potrzebne do efektywnego skalowania wyników ROI i ROAS, nie tylko w obszarze e-commerce.

Sprzedaż online to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki, więc potrzebne jest zwinne podejście i przewaga techniczna. Dlatego w naszym wewnętrznym software house tworzymy rozwiązania, które ze względu na stopień skomplikowania przerastają możliwości tradycyjnych agencji. Cenimy przejrzystość i dążymy do wyeliminowania luki nietransparentności, a co za tym idzie łatwiej znajdujemy i usuwamy nieefektywności.
Artur Suligowski
Managing Partner

Zdobywał doświadczenie w e-commerce oraz digital marketingu w takich firmach jak Starbucks i Bosch. Odpowiadał za digitalową transformację marek na rynkach Europy Środkowej. W berlińskim biurze Zalando jako country manager odpowiadał za wprowadzenie klubu zakupowego Zalando na polski rynek oraz zajmował się obszarem konwersji i winback we wszystkich 14 rynkach, na których działa Zalando Lounge. 

Sebastian Bryks
Head of Planning

Strateg marketingowy i specjalista od nowych mediów. W branży marketingowej od ponad 8 lat. Pracował w mediowych agencjach sieciowych takich jak Havas czy MullenLowe, gdzie pracował dla takich marek jak: Ferrero, Pernod Ricard, Orange czy Volkswagen Group. Tworzy bloga poświęconego nowym mediom i technologiom www.BRYKS.it oraz podcast “O internecie”. Gdy tylko ma wolną chwilę, pakuje walizkę i zwiedza kolejne zakątki świata, które ma na swojej liście.

Michał Kazimierczak
Head of R&D

Dyrektor Planowania oraz Partner w H&B, członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, wielokrotny Juror EFFIE oraz członek Komitetu Organizacyjnego EFFIE, wcześniej w WPP jako szef Wunderman Polska, CEO grupy Young&Rubicam oraz Dyrektor Zarządzający Saatchi&Saatchi Poland. W bieżącej pracy prowadzi projekty R&D dotyczące personalizacji oraz szerokiego zastosowania danych psychometrycznych w marketingu. Prywatnie tata Marysi i Jasia. Lubi czarno-białe filmy oraz jest wyjątkowo kiepskim, ale wytrwałym w nauce trębaczem.

Roman Domina
Head of Analytics

Certyfikowany Scrum Master, pasjonat Agile i Lean w IT, zdobywał doświadczenie

w korporacjach z listy Fortune 500, m.in. jako analityk biznesowy i developer rozwiązań BI. Posiada wieloletnie doświadczenie, które zdobywał w takich firmach jak State Street i CBRE. Zajmuje się ekstremalną optymalizacją kampanii dzięki inżynierii danych. Za pomocą data science i technologii buduje aktywa generujące skalowalny wzrost wyników biznesowych.

Asia Stolarz
Project Coordinator

Od ponad 3 lat koordynuje wielowymiarowe projekty z obszaru social commerce. Przedstawicielka generacji Z, pasjonatka influencer marketingu a prywatnie miłośniczka memów, wegetariańskiego jedzenia i… influencerka. Specjalizuje się treściach dostosowanych do potrzeb młodego pokolenia – rozumie TikToka i Instagram jak nikt inny! W wolnych chwilach obmyśla plan dostania się na listę Forbesa „30 przed 30”.