Żubrówka
Piękna i bestia

W naturze skrajności się przyciągają po to, aby się połączyć i wspólnie stworzyć coś wyjątkowego. Nie inaczej jest z Żubrówką Bison Grass, której legendarny dziki smak łączy się z świeżym, lekkim smakiem cydru, tworząc perfekcyjny duet.

Jak trafić do młodych, pragnących nowych wrażeń konsumentów i wykreować u nich trend picia takiego drinka? Najlepiej poprzez digitalową platformę komunikacji, która pobudzi ich wyobraźnie oraz wytłumaczy im osobowość tych 2 komponentów!

Dlatego stworzyliśmy platformę “Piękna i Bestia”, w której nawiązując do dzikich osobowości Adama i Ewy, tłumaczymy wyjątkowość łączenia smaków Żubrowki Bison Grass oraz cydru.

Ponadto, oprócz komunikacji digialowej, byliśmy odpowiedzialni za szereg aktywacji konsumenckich oraz akcji eventowych. Dzięki temu zwiększaliśmy świadomość marki, budowaliśmy trial produktu oraz pobudzaliśmy konsumentów do tworzenia contentu na temat marki w mediach społecznościowych.