UPC
Mega Rodzina

JAK ZBUDOWAĆ WYRAZISTĄ PLATFORMĘ KOMUNIKACJI W JEDNEJ Z NAJTRUDNIEJSZYCH KOMUNIKACYJNIE KATEGORII.


W kategorii skomplikowanych i złożonych usług takich jak telekomy oraz usługi finansowe produkt jest bardzo trudny do porównania. Rynek telekomunikacyjny jest dojrzały a marki na nim operujące mają wysoką świadomość oraz wiarygodność. Każda z wielu marek komunikuje swój produkt jako najlepszy oraz najbardziej atrakcyjny - jedynym sposobem, żeby się wyróżnić jest komunikacja.

Cała konkurencja: Orange, Polsat Cyfrowy, Plus pokazywała w komunikacji swoich potencjalnych klientów jako typowe rodziny licząc, że w ten sposób podkreślą, że oferta odpowiada na ich potrzeby.

My postanowiliśmy to zrobić w świeży sposób.

W 2014 roku wprowadziliśmy nową platformę komunikacji - Mega Rodzinę.




Sfabularyzowanie typowej rodziny zwiększyło znacznie świadomość marki i ad recall a ponadto pozwoliło w łatwy sposób wyróżnić wybrane oferty przypisując je do konkretnych członków rodziny. Sfabularyzowana forma była również łącznikiem do świata rozrywki i codziennych doświadczeń z produktem.

Mega Rodzina to rodzina superbohaterów ale skonstruowana tak, aby była wciąż odczytywana jak każda inna polska rodzina - ze swoimi codziennymi problemami, napięciami i typowymi relacjami. Konsumenci wciąż łatwo identyfikowali się z bohaterami i ich życiem rodzinnym.



Po dwóch latach od wprowadzenia UPC osiągnęło najwyższy top-of-mind w kategorii dostawców internetu oraz w kategorii telewizji kablowych a komunikacja została doceniona statuetką EFFIE w 2016 roku.