Media Markt
Tytus, Romek i A’tomek

W październiku 2017 roku wprowadziliśmy nową wielokanałową platformę marki dla Media Markt.

Tytus, Romek i A’tomek to wyjątkowe, międzypokoleniowe zjawisko, ikona popkultrury Od wielu pokoleń bawią Polaków swoim humorem, niewyczerpanymi pomysłami oraz pokładami pozytywnej energii.

Innowacyjni, kreatywni, żądni przygód, czasami awanturniczy i niesamowicie przedsiębiorczy, ale przede wszystkim zabawni. Teraz znaleźli swoje miejsce w Media Markt, gdzie rozwijają swoją obsesje na punkcie elektroniki i innowacji.

A wszystko zaczęło się niespodziewanie.

Jak wiemy kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy. Są stałym elementem krajobrazu social mediów - sprawiają, że na Facebooku przestaje być nudno. I tak właśnie rozpoczęła się kampania wprowadzająca nową platformę komunikacji: poprzez pierwszy w historii, zaplanowany i w pełni kontrolowany kryzys w social mediach.

W piątek na profilu Media Markt zaczęły dziać się dziwne rzeczy.

Nie wiadomo do końca czy jest to brak rozeznania, ludzki błąd, hacking czy zemsta junior brand managera.

Wywołało to bezprecedensowy szum wśród internautów, którzy chcieli wiedzieć, kto i z jakimi zamiarami przejął profil Media Markt, ukrył się w sklepie i lekkomyślnie bawił się urządzeniami.

Temat również podchwyciły media oraz liczne portale internetowe.

W celu uspokojenia sytuacji Media Markt wydało oficjalne oświadczenie, potwierdzając starania zmierzające do wyjaśnienie całej sytuacji.

Oświadczenie wydała również agencja reklamowa, obsługująca profil Media Markt, która wzięła na siebie pełną odpowiedzialność za zaistniałą sytuację.

Kiedy zainteresowanie tajemniczymi sprawcami osiągnęło szczyt ujawniliśmy sprawcę całego zamieszania - Tytusa de Zoo, który w tym samym czasie wdarł się do stacji telewizyjnych i szczerze oznajmił, że w blokach reklamowych wieje nudą.




W ramach przeprosin w mediach społecznościowych zespół Media Markt w składzie Romek i A’Tomek zapowiedział “uczłowieczanie” Tutusa i związane z tym kolejne przygody trójki bohaterów.

I tak zaczęła się wielokanałowa kampania składająca się ze spotów telewizyjnych, kampanii odsłonowej w mediach cyfrowych, w radiu oraz w mediach społecznościowych.




Tytus, Romek i A’Tomek pokazują ,że komunikacja reklamowa zamiast irytować, może być zabawna i dawać rozrywkę

I tak jak to robią w TV, na instagramie, FB oraz robiąc niecodzienne “odpaki” na YouTube.