CEDC
Husaria

W styczniu 2018 roku wprowadziliśmy na rynek nową wódkę premium z portfolio CEDC

Rynek wódek jest niezwykle dynamiczny, udziały rynkowe zmieniają się w ślad za innowacjami (55% wolumenu kategorii generują produkty, które nie istniały przed 2007 rokiem) , promocjami, ofertami cenowymi a także wskutek ustawiania portfeli i pozycjonowań.

Konkurencja w segmencie premium jest silna i aktywna, z dużym naciskiem w działaniach komunikacyjnych na wprowadzanie limitowanych edycji i nowych wariantów.

Biorąc pod uwagę specyfikę kategorii oraz kwestie polskości i tradycji w kontekście wiarygodności marek na polskim rynku wykorzystaliśmy trend powrotu do korzeni w rozumieniu dumy z własnego kraju, dziedzictwa kulturowego i historii, doceniania polskiej tradycji i obyczajów, darzenia szacunkiem tego, co nasze - polskie oraz tego, co udało się nam Polakom osiągnąć na przestrzeni wieków.

Po szeregu badań dotyczący zjawisk, momentów historycznych, postaci, z których Polacy są najbardziej dumni zrodziła się Husaria.

Zamiłowanie do perfekcji, braterstwo, zwycięstwo i elitarność to wartości, które ma przywoływać ta czysta, męska wódka razem z porywającą historią i przesłaniem.