Black Red White
Trzech Mistrzów

Niezauważalny branding w komunikacji, niska wyróżnialność i ad-recall a w efekcie niewielki zwrot z inwestycji w komunikację w kontekście agresywnych działań konkurencji. Z takimi problemami borykał się na początku 2018 roku największy producenty mebli w regionie: Black Red White.

Wypracowana przez nas nowa długofalowa strategia i powstała w jej wyniku platforma komunikacji miała na celu zwiększyć efektywność działań komunikacyjnych oraz nadać marce wyrazisty charakter. W założeniu miała podkreślać niemasowe, craftowe podejście do tworzenia mebli oraz silne powiązać komunikację z brandingiem.

Platforma prezentuje trzech z grona kliku tysięcy stolarzy pracujących w Black Red White. Mistrz Black, mistrz Red i mistrz White wspólnie reprezentują ducha, wartości oraz punkt widzenia marki i są jednocześnie swoistą emanacją brandingu Black Red White.

Każdy z mistrzów ma własny charakter, kompetencje oraz swoją rolę w komunikacji - razem tworzą spójny świat marki BRW. W miejscu sprzedaży, komunikacji w nowych mediach oraz mediach tradycyjnych.

Już po 3 miesiącach od wprowadzenia nowej platformy współczynnik rozpoznawalności / brandingu wzrósł z średniej 45% do 78%, co w kolejnych falach trackingowych przyniosło wysokie Share of Attention pomimo dużo niższych wydatków mediowych na tle konkurencji, wzrosły ponadto wskaźniki wizerunkowe na wymiarach jakość, trwałość, solidność.